2/01/2011

Salad time

Jak jsem již psala, jsem vegetariánka. Miluju saláty všeho druhu a proto vám sem dám recept na ten jeden, který si dělám nejčastěji. Příprava je jednoduchá, zabere asi 10 minut a chuť je naprosto dokonalá... a hlavně, je opravdu nízkotučný :)


What you're gonna need?
  • 1 žlutá paprika (1 yellow pepper)
  • kousek okurky (a piece of cucumber)
  • několik listů oblíbeného salátu - já mám ráda ledový nebo radiccio (few leaves of favourite salad)
  • cherry rajčátka (few cherry tomatoes)
  • kousek oblíbeného sýra - já používám syrečky, hermelín nebo tofu (a piece of favourite cheese - brie, blue cheese, tofu...)
  • několik sušených rajčátek (few sun-dried tomatoes)
  • lžíce balzamicového octu (1 table spoon of balsamico)
  • lžička salátového koření - výborné je od vitany (1 tea spoon of salad's spice)
Zeleninu omyjeme, okurku oloupeme, nakrájíme na kolečka a ty překrájíme na čtvrtky. Papriku nakrájíme na drobné kousky, stejně tak cherry a sušená rajčata. Listy salátu natrháme (ve Francii je hřích krájet salát :)). Sýr nakrájíme nebo nastrouháme. Smícháme lžíčku koření s balzamicem a nalijeme ho do směsi zeleniny. Vše důkladně zamícháme a můžeme ozdobit lístkem čerstvých bylinek - třeba máty nebo bazalky.
Chutná to opravdu výborně a ve velké misce najdete minimum kalorií a tuku, pokud nepoužijete velké množství plnotučného sýra :) Mamka si k salátu dělá celozrnný toast, já si do něj zamíchám ještě pár oliv.. :)

A výsledek může vypadat třeba takto:





Taky se vám sbíhají sliny? ;) Tak dobrou chuť..

Ginny

Žádné komentáře:

Okomentovat