2/08/2011

Let the rain wash away all the pain of yesterday...

No, takže po šíleném víkendu nastává snad konečně lepší týden. Sice se pořád hádám s tátou, který se rozhodl, že po několika leté ignoraci mé osoby mi může normálně kecat do života.. Paráda.
Přípravy na ples vrcholí, máme už video, jsem objednaná ke kadeřnici na čtvrtek (snad mi stihne vyčesat to veledílo do 6ti :D ) a největší novinka.. mám gelovky. Připadám si s nima jak bárbína :D Děs, ale zvykám si. Nejhorší bylo nandat si s nima poprvé čočky. Málem jsem si vypíchla oko :D
Od posledního záchvatu přejídání&zvracení mě šíleně bolí žaludek, takže se celkem děsím, jestli jsem si "konečně" nezpůsobila nějaký roztomilý vředík. Takže se snažím nalívat čajem, jím hodně malinko a taky mi celkem pomáhá cola. Je ovšem možný, že jsem jen ze všeho totálně vystresovaná. Škola, hádky, zklamání ze sebe samotné... uvidíme, co se z toho všeho nakonec vyvrbí.
Každopádně zítřek bude zajímavý. Přítel má narozky, takže bude následovat bouřlivá oslava (PPL mi konečně dovezli objednávku bez rozbití, takže dárek mu předám v pořádku :)), ale předtím se rozpoutá písemkové peklo. Brr. Maturitní otázky z češtiny, společenských věd, test z matiky a chemie. Ble. Jen se učím a na jídlo skoro nemyslím.. tak aspoň tak :D

Jídelníček 08/02/2011

Snídaně: 3/4 CZ dalamánku, káva s mlékem
Svačina: mandarinka
Oběd: 250g odtučněný tvaroh + lžíce goji
Svačina:-
Večeře: salát (ledový salát, ananas, pomeranč)

Tekutiny: 1 l Toma natura neperlivá, 1l coca-cola light, 0,5l zelený s mátou a 0,5l bílý čaj
Pohyb: 30min rotoped

Tak vám přeji méně starostí, než právě řeším já, a užijte si večer ;) Pro změnu Vám sem dávám hudbu :D Dneska nádherná (moje nejoblíbenější) písnička od The Rasmus - Last Waltz (poslechněte si text, je to fakt krásné)..


Listening: David Deyl - Akorát
Mood: totally exhausted

3 komentáře:

  1. Jé, co budeš mít za účes? Nějakej drdol?? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky.Tak hlavně že to vypadá už líp.A pak mi dej vědět,jak probíhali přítelovi narozky ju?Jen jsem ti chtěla říct,že bys měla trošku víc papkat.Není divu,že se potom přejíš,já bych z tak maličkého jídla snědla časem i verlybu.Aspon na snídani toho sněz moc.Klidně i balík chipsů a snickers.Věř mi.Vímm co říkám:)jak myslíš,že jsem dala dolů těch 7kg?Měj se pěkně a drž se.

    OdpovědětVymazat