2/02/2011

One day without you is like a year without rain.

Dnešní den byl opravdu příšerný. A klidně bych to třikrát podtrhla, kdyby to šlo. Šílená honička začala ráno, když mi ujel autobus. Neštěstí pokračovalo první dvě hodiny ve škole, kdy jsme dostali přepadovky z nejhnusnějších předmětů - chemie a bižule. Ble. Dnes mi přišel balíček s dárkem pro přítele k narozkám. Ovšem přepravce PPL mi obsah rozbil na kaši. Takže hned posílám reklamaci. Chtěla jsem si koupit oblíbený lak na nehty, který došel. Vyprodán. Měli jsme jít s přítelem na bowling - onemocněl. Fakt šílený den. No, alespoň jsem ve veškerém tom zmatku nezvracela...

Jídelníček 02/02/2011

Snídaně: CZ rohlík, káva s mlékem
Svačina: Activia S&F nápoj - malina, grep; banán
Oběd: CZ houska, káva s mlékem
Svačina: asi pět kuliček hrozna, pár tictac
Večeře: zeleninový salát (okurka, radiccio,cherry rajčata, syreček, balzamico)

Tekutiny: 2× káva s mlékem (automat ve škole), 1,5l toma natura neperlivá, 0,5l zelený čaj
Pohyb:  1 hod cvičení (posilování, protahování), 45min spinning

Doufám, že jste měli úspěšnější den :) Na lepší náladu přidávám odpočinkový song pro potěšení...
Ať je zítřek lepší, než dnešek..


Listening: Placebo - Without you I'm nothing
Mood: exhausted

2 komentáře:

  1. Ahojky.No právě jsem byla v šoku.Nejdřív tam bylo 60.6 a pak jsem si vzala projímadlo a šla jsem na záchod,podařilo se a pak sem měla těch 60.8.To jsem fakt nepochopila!!Ale tož co.Uvidíme zítra.Ale stejně mám z toho dneška divnej pocit.Zítra tam bude víc a už to fakt nepřežiju.Jinak koukám,že si měla fakt otřesnej den!Ale já bych to brala trošku s humorem:D píšeš to hrozně vtipně.sem se aji u toho trochu zasmála:Dale jako asi bych byla taky naštvaná.Tolik věcí najednou...ale za to jídelníček máš luxusní takže budeš mít třeba na váze mín.Kolik chceš vůbec vážit?

    OdpovědětVymazat
  2. Jéžiš to asi nebyl úplně povedenej den :/
    A co si koupila přítelovi? :)
    Btw, cvičit hodinu a 45 min - wooow! :D

    OdpovědětVymazat