2/01/2011

New start...

Ahoj všichni,
chtěla jsem začít nějak originálně, ovšem opravdu netuším, jak :) Napíšu vám tedy nějaké základní informace o mně..Pro internetový svět jsem známa jako Ginny. Je mi 18, studuji gymnázium (letos maturuji a konečně vypadnu, jupí :)) Jsem zrzka, co by chtěla změnit svět k lepšímu. Zatím se mi to moc nedaří... přeji si pomáhat lidem, zatím můžu jen tím, že daruji krev a brigádničím v domově důchodců. Mým snem je dostat se do Prahy na vysokou, kde bych mohla rozvíjet více charitativních aktivit.. :)
Od mala jsem vegetariánka(miluji zvířata) a snažím se žít zdravě, sportovat a jíst co nejlépe. Tím se dostáváme k účelu blogu - před pár lety jsem začala hubnout a zahrávala si s anorexií. Časem jsem bohužel sklouzla k bulimii a přeji si naučit se zase normálně jíst. Hlavně nezvracet. Proto si zde budu vést záznamy o jídle, svých pocitech a budu doufat, že mě trochu pomůžete a podpoříte mě :)

Listening: The Rasmus - Keep your heart broken
Mood: not bad 

Žádné komentáře:

Okomentovat