2/01/2011

Not strong enough...

Tak, včerejšek hodnotím jako celkem úspěšný den. Alespoň jeho půlka. Škola byla v pohodě, až na přepadovku z dějáku. Brr, první špatná známka. Ještěže je do nového pololetí. Na oslavu vysvědčení jsme byli s přítelem v kině na novém filmu - Nevinnost. Musím říct, že ačkoliv české filmy nějak extra nemusím, tenhle je naprosto dokonalý! Zajímavá zápletka, rychlý děj a vyústění, u kterého jen zíráte s otevřenou pusou. Opravdu stojí za vidění! Nesmím zapomenout na to, že se v něm vyskytuje celkem velké množství zrzek.. přítel mi po filmu řekl, že si na mě musí začít dávat pozor, když viděl, jak jsou zrzky zákeřný :D
Takže všechno šlo skvěle, až na večer. Od přítele jsem dorazila domů a mamka byla zase u svého partnera. Měla jsem byt pro sebe, chvíli klidu.. A co jsem udělala? Zase se přejedla a pak trávila hodinu nad záchodem. Připadám si jako poraženec, který nic nedokáže. Celou dobu se snažím, abych znovu nezvracela, nepřejídám se.. A pak to jednu dobu prostě přeženu, sním, co můžu, je mi špatně a zase zvracím. Nenávidím to, připadám si nechutná. A jelikož nechci, aby si o mě ostatní mysleli to, co si o sobě myslím já, nikomu jsem to neřekla. I když zvracím už rok. Nikdo to neví.
Doufám, že když budu mít tento blog, budu se snažit víc. Budu mít přehled o jídle i pocitech a snad mě to před dalším zvracením odradí...

Jídelníček 31/01/2011

Snídaně: 125g odtučněný tvaroh
Svačina: 200ml višňová kyška, corny linea - čokoláda
Oběd: bebe extracereální, jablko
Svačina: -
Večeře: kousek okurky, pár cherry rajčat

Přejedění: 2 misky ovesné kaše, banán v čokoládě, 2 krajíce chleba, půlka oříškové čokolády -> vyzvraceno
Tekutiny: 1,5l prolinie citron, 1l neperlivé Tomy, 1l zelený čaj
Pohyb: sex, 1 h rotoped

Pevně věřím, že dnešek bude lepší. Nenávidím zvracení, nesnášim ten pocit zklamání...chtěla bych se z toho dostat ven. Je to kolotoč, který se snad jednoupřestane točit.

No, a na závěr (a dobrou náladu) přidávám písničku, kterou teď naprosto miluju. Asi ji znáte z rádií :)


Listening: Eddie stoilow - Frozen
Mood: Dissapointed

Žádné komentáře:

Okomentovat