2/12/2011

Don't worry, be happy!

Tak, je po maturiťáku. Stálo to tolik příprav a během chvilinky šíleně utekl. Ale musím říct, že jsem zažila naprosto dokonalé a neopakovatelné chvíle. Nikdy nebudu litovat, že jsem tam byla, protože to stálo za všechny nervy. Nejkrásnější momenty byly ploužáky, mamčino nadšené poletování a zábava s kamarády. A že jich tam dorazilo... málem jsem skončila postřílená drobákama, když jsem dostávala šerpu :D Už se mi suší maturitní růže, půjde hezky do vázy k ostatním památním :) A šerpa je vystavená vedle stužky.. je zajímavé, že i když jsem na plese pila daleko víc, než na stužkáči, necítila jsem to na sobě. Vůbec. Po stužkáči jsem to cítila až až. :D
Včera jsem si pro změnu válela šunky u přítele a před chvílí jsem dorazila. Venku je nádherně! Po obědě jsme byli na procházce. Připadala jsem si divně -> 3° C a já mám na nose sluneční brýle :D Ale krása. Zítra jdem s kamarádama na poker, děsně mě to baví. A ještě jsem musela slíbit, že budu zase péct štrůdl. Nechápu, co na něm všem tak chutná. Upeču ho ráno a odpolko není :D
Dneska stojí jídelníček kapičku za dvě věci, protože na návštěvě u přítele nemůžu urazit jeho maminku a něco nejíst. Už tak jí stačí, že nejím maso... dneska kvůli mě speciálně vařila brambory s tvarohem. Je hrozně hodná :)
Na gelovky jsem si zvykla, ale blbě se s tím zapínají knoflíčky u košile a nandavají čočky a otvírají plechovky :D Ovšem vypadá to líp než moje ohlodaný prstíky :D

Jídelníček 12.02.2011

Snídaně: rohlík, káva
Svačina: banán
Oběd: asi 250g vařených brambor + lžíce tvarohu
Svačina: mandarinka
Večeře: salát (ledový salát,ananas,pomeranč,kiwi)

Tekutiny: 1l cola-light, 1l vody, 500ml zelený a ovocný čaj, černá káva
Pohyb: postelové akce :D, procházka (1h chůze), 40min rotoped

Tak, abyste neřekli, dávám sem foto.. vypadám tam šíleně, ale jelikož mám na ten večer skvělé vzpomínky, budiž :D Fotečka s maminkou :)

×


Listening: Apocalyptica - Not strong enough
Mood: fantastic :)

1 komentář:

  1. Tyjo máš hrozně hezkou barvu vlasů :)

    Bylo nádherný počasí, taky jsem si vykračovala s brejlema, byla to parada! :D A jinak s tim štrůdlem to znám, ráno jsou na plechu dvě šišky, přijdu domů a jsou tam jen zbytky :D

    Věruška

    OdpovědětVymazat