2/01/2011

Are you loosing anymore?

Jsem šťastná. Nechci nic zakřiknout, ale dnes jsem celý den sama doma a... NIC! Zatím jsem nezvracela, nepřejídala se... všechno jde podle plánu :) Doufám, že celý týden bude takhle pokračovat. Možná to je i tím, že mi dneska není nejlépe (proto jsem nešla do školy, radši lenoším s notebookem a maturitníma otázkama v posteli :)). Ráno jsem po delší době vytáhla váhu... 50,5 kg. Děs. Kde jsou ty časy, kdy ručička ukazovala 45 kg a méně? Mám týden na to, abych trochu zhubla do šatů na maturitní ples.. Sedí mi přesně, ale potřebuji, abych zapla zip. Když jsem je kupovala, měla jsem 49 kg. Takže pěkně kilo a půl dolů. A bez zvracení. Pěkně cvičením, lehkým jídlem a pozitivním myšlením.. :)
Přítel má problémy v práci a kamarádka zase s jejím klukem. Ničí život není ideální, každý něco řeší, musí vést dlouhé boje, aby vyhrál naději na lepší život. Myslím si, že pořád má cenu bojovat. Proto se pokusím vyhrát tuhle bitvu a přemůžu pudy k tomu děsnýmu přejídání. Ačkoliv jsem dostala tunu sušenek (mých oblíbených müsli sušenek od emca..oříškových, mňam) od babičky, nepustím se do nich. Jak je načnu, sním je celé a to je moc na můj podrážděný žaludek. Radši ucucávám colu light, zelený čaj a suché pečivo. Ze včerejšího záchvatu mě bolí žaludek, v krku a hlava.Proto dneska zvracet nemůžu, už tak mám podrápanej krk.
Co vy? Jak se daří vám?

Jídelníček 01/02/2011

Snídaně: CZ houska, 5 kuliček hrozna
Svačina: 125g odtučněný tvaroh, lžička medu
Oběd: CZ rohlík
Svačina: 200g manga
Večeře: miska zeleninového salátu (radiccio,okurka,cherry rajčata,balzamico)

Tekutiny: 1l cola light, 1l neperlivá voda, černá káva bez cukru, 1l zelený čaj
Pohyb: 45 min cvičení (sedy-lehy,kliky,protahování), 20min jízda na rotopedu

Upřímně doufám, že tu večeři dodržím :D
V hlavě mi pořád zní Frozen (od toho je nadpis), ale střídá se s úžasnou písničkou od skupiny Apocalyptica. Posloucháte rádi rock? Já ho miluju :)



Listening: Apocalyptica - Not strong enough
Mood: feeling a little bit sick but happy :)

5 komentářů:

  1. Ahoj, jasně, že ráda spřátelím :) přidám si tě ;). A závidim ti tvojí váhu :(:( :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, už jsem to vyřešila, jde komentovat přes gmail. Ráda spřátelím. :)
    Já mám taky sklony k tomu se přejídat a potom zvracet nebo si brát projímadlo... Když se přejím, tak prostě nesnesu ten pocit nechat to jídlo v sobě a musí to ven... Teď jsem asi 2týdny nezvracela. Jsem za to ráda a doufám, že to vydržím dýl. V listopadu jsem zvracela 2-3x týdně, bylo to hrozný.... Nechci se k tomu už nikdy vrátit.

    Píseň Not Strong Enough úplně miluju a rock poslouchám hrozně ráda. :)

    Winter Girl (losing-my-insecurities.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahooj:)taky mám novej blog,tak se můžem spřátelit:)A všímám,že si taky maturantka,já taky a vůbec nic neumím.Hrozně se nervuju a místo toho,abych se ve volném čase učila,čumím na filmy a na hubený holky:D.já určitě neodmaturuju.A šaty jsem si kupovala včera na ples a taky do nich musim zhubnout,aby na mě nepraskly:))

    OdpovědětVymazat
  4. Jóo:Dto o nás říkají učitelé to samý!:Dže takovou třídu za celý roky co učej ještě nezažily:D.beztak to říkají každé třídě:D.já mám šaty jak z gossip girl.takovej ten korzetovej vrch a sukně kraťoučká a huňatá nařasená.víš co myslím ne?neumím to popsat.jsou taky dokonalý.a navícmi děsně obepínaj břicho,takže v tom mám hubenej pas:))jsou suprově šitý!a ty tvoje musej vypadat dost luxusně co?pak mi povíš,jak sis užila ples:)no ty rohlíky mě štvou,konečně mám na váze vysněnou 5 a kvůli dvou rohlíkům tam zítra určitě nebude.ale nechám se překvapit:))

    OdpovědětVymazat
  5. Three Days Grace znám, je to skvělá skupina. Nejvíc teď asi poslouchám Escape The fate, znáš? Taky skvělá kapela (podle mě). :)

    OdpovědětVymazat