2/03/2011

Just tonight I will stay


Dnešek nemůžu se včerejším dnem porovnávat. Byl o 100% lepší :) Všechna zkoušení a testy dopadly skvěle, takže mám celkem dobře našlápnuto k poslednímu vysvědčení na gymplu.. Ovšem došlo mi, že mám necelý měsíc, abych podala přihlášky na vejšku. Už teď mám strach, že se nikam nedostanu. Ale musím.
Příteli se udělalo lépe, takže jsme konečně vyrazili na parádní bowling. Je to opravdu skvělý relax, ačkoliv mě šíleně bolí svaly na ruce (musím házet vždycky nejtěžší koulí - 12 nebo 13 - jinak mi zatáčí a končí ve žlábku).. Ale povedlo se mi pár strike :)
Co se týče jídla, jsem spokojená. Oslavujeme další den bez zvratků! :) Jen tak dál, jen tak dál. Náladu mi kazí pouze dnešní návštěva u táty, kam večer jedu, přespím tam a budu tam oplendovat až do zítřka. Brr. Nemusím to tam. Zlatě doma nebo u přítele. Takže zítra jsem bez internetu, dostanu se sem nejdříve v sobotu večer, pokud to stihnu před sobotním výletem do baru :) Jinak zítra jdu za kámoškou, která mi udělá gelové nehtíky na ples. Nemám s nimi žádnou zkušenost.. máte je někdo? Dá se s tím žít? :D


Jídelníček 03/02/2011

Snídaně: CZ rohlík
Svačina: Activia S&F ananas, kiwi, pár tictac (Lemon&honey..nová závislost, vedle malinových orbitek :))
Oběd: CZ rohlík, mistička zeleninového salátu (radiccio,rajče,okurka)
Svačina: jablko (granny smith jsou nejlepší! :)), káva s mlékem
Večeře: zeleninový salát (ledový salát,rajče,okurka,paprika,mrkev,olivy,kousek hermelínu)

Tekutiny: 1l zelený čaj, 1,5l toma natura neperlivá, káva s mlékem
Pohyb: 1hod bowling, milostné hrátky :D

Omlouvám se, dnes vás asi nestíhám obejít, musím si trochu zabalit, protože z pátka na sobotu spím u přítele a z dneška na zítřek u táty.. takže si musím jako správná holka zabalit tisíce serepetiček, abych vydržela až do soboty večer :) Mám pro vás alespoň písničku na dobrou náladu ;) The pretty reckless mají zajímavý styl hudby, ten klip je kapku moc gothic, ale text písničky je dokonalej! Další super kapela ;)



Přeji hezký pátek - kdo má pololetky, tak si je užijte ;)

Listening: Escape the fate - Lost in Darkness
Mood: happy :)

3 komentáře:

  1. Ahojky.To jsem ráda,že si měla lepší den.Já ho naopak měla hroznej a tak jsem ani nepsala do blogu.Zato dnešek je mnohem lepší.Však si počteš na blogu.Užij si krásně víkend.
    PS:geláky mám a dá se s tím žít úplně v pohodě.Spíš naopak,já si bez nich už život neumím ani představit:D

    OdpovědětVymazat
  2. Jj pěkná písnička :)

    Jídelníček máš hodně dobrej, takový zeleniny bych taky chtěla umět sníst! :D :(
    Kam si podáváš přihlášku na vysokou? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jo jinak sem si všimla, že se tady přidávají komenty jinak než na blog.cz, takže verka.knizkova jsem ja tvoje SB Věruška :D

    OdpovědětVymazat