2/22/2011

It's MADNESS!!!

Zase. Zase musím zvracet. Nenávidím to. Nenávidím za to sebe... ach jo. Někdy lituju toho, že jsem kdy začala hubnout. Že jsem se dostala do tohohle kolotoče nejedění a přejedění a zvracení. Chtěla bych být normální, normálně se najíst a neřešit věčně kalorie, zvracení ani přehnaný pohyb... :(
Je mi špatně, bolí mě zase žaludek a motá se mi hlava. Dneska už radši nic jíst nebudu, nehodlám zase zvracet.
A nejhorší je, že tohle všechno můžu zvrátit jenom sama v sobě.  A ono to nejde. Moje pevná vůle už mi asi došla.

Jídelníček 22.02.2011

Snídaně: kaiserka
Svačina: jablko & müsli tyčinka


Vyzvraceno:  polomáčené hořké, ovesná kaše čokoláda, pomerančový džus, hrst lískových oříšků, parenica, řádka milky oříškové

Snad nikdy v životě jsem se za sebe tolik nestyděla, jako když se skláním nad záchodem a nutím svůj žaludek, aby vyhodil všechno jídlo zase ven. Tisíckrát radši bych brala zpátky anorexii. Usínat s prázdným žaludkem bylo tak snadné a opojné. A bez splachování peněz do záchoda. Bez výčitek. Beze strachu stoupnout si na váhu. Protože tehdy bylo snadné nehřešit. Bylo snadné žít.

1 komentář:

  1. Néé. Musíš před sebou zamykat koupelnu! Snaž se zabavit nějak jinak, tak abys byla s lidma a nemyslela na to.

    OdpovědětVymazat