2/18/2011

It's so empty living behind these castle walls

Ach, týden prázdnin uběhl tak nějak moc rychle.. strávila jsem ho v zavalení maturitníma otázkama, přihláškama na vejšky a večírkama... Bože, kolik alkoholu jsem tenhle týden vypila? Kolik cigaret vykouřila? A nejen těch tabákových.. uff, byl to těžký týden.. ale bylo toho pořád tolik, co dělat, že na zvracení nebyl čas.. hurá :)
Zažila jsem úžasnýho Valentýna, kdy jsem dostala hezký dáreček a strávila skvělý večer s přítelem. Prožila jsem after after party našeho plesu se spoustou rumu :D Dýchánky s vodnicí v čajovně. Oslava kamarádových narozenin. Vínové orgie u kamarádky :D Je toho tolik... jsem strašně ráda, že život má i světlé stránky. Byla jsem s přítelem v kině na Černé labuti. Je to opravdu hodně emotivní film, který se vám dostane pod kůži. Stejně jako můj oblíbený film Requiem for a dream, který je od stejného režiséra...
Něco jsem přibrala, ale do svých milovaných riflí se pořád vejdu, takže to nehodlám řešit. Hlavní je, že jsem už přes týden nezvracela :) Co vy? Jak se vám daří?

Jídelníček 17/2/2011
Snídaně: Ovofit višeň, kafemléko, mini mandarinka 
Svačina: malý banán
Oběd: CZ kaiserka, mini mandarinka
Svačina: müsli tyčinka Fly višeň
Večeře: zeleninový salát (rajče,okurka,syreček,petrželka)
Večeře2: CORNY linea čokoláda  (no, po postelových akcích bývá hlad... :D)


Tekutiny: 1l zeleného čaje, 1,5l Prolinie citron, 0,6l bílého vína
Pohyb: 1h rotoped, 30min protahování těla


Jídelníček 18/2/2011
Snídaně: Jogobela light jahoda, kafemléko
Svačina: malý banán
Oběd: CZ houska
Svačina: CZ houska
Večeře: zeleninový salát (rajče,okurka,paprika,syreček)


Tekutiny: 1l zeleného čaje, 1,5l prolinie citron
Pohyb: 1h rotoped




No, jelikož máme dneska v plánu další akci ve městě, asi v tekutinách ještě něco bude chybět :D Ale nevadí, nevadí... příští týden budu brzdit :) Doufám, že se máte stejně skvěle jako já... brala bych delší prázky.
Tak, na závěr má oblíbená písnička od skvělé skupiny Placebo... Mějte se ;)



1 komentář:

  1. Jéé, tak to my prázky máme teprv až tenhle týden :).

    Jinak je hodlám strávit podobně jako ty, ale snad s menším množstvím alkoholu :D. Vodnici mam taky ráda, nejlepší je mátová, po tý se strašně motá hlava :D.

    Jinak Black Swan je fakt povedenej film, myslim, že je už nominovanej i na oscara :)

    OdpovědětVymazat