2/05/2011

Broken promise...

Tak jsem to zase podělala.. v pátek jsem se pohádala s tátou a hezky jsem si pozvracela.. děs.. ovšem pořád můžu považovat za úspěch, že jsem minulý týden zvracela denně.. a tento jen dvakrát.. budu spokojená, když to bude mít tuhle sestupnou tendenci :) Takže včerejšek děsný. Večer jsem pak spala u přítele, tak alespoň to se povedlo. Miluju plesovou sezonu :). Už se nemůžu dočkat čtvrtka, kdy mám já maturiťák. Bože, je to šílený. V prváku byla maturita děsně daleko. A teď? Zbývají dva měsíce. DVA! Asi to nezvládám..
Dnes jsem byla poprvé na kurzu od tutoru. Je to specializace na Práva. Začli jsme OSPčkama a vypadalo to hodně složitě, ovšem jen na první pohled. Zkušební test mi dopadl skvěle. Tak uvidíme :)

Dneska nemám náladu dávat sem jídelníček, přidám ho zítra. Snad bude zase uspokojivý. Dneska jsem si naordinovala menší hladovku a za celý den jsem měla jen bílý jogurt a jablko.
Tak přeji,ať se vám daří lépe. A protože jsem se právě vrátila z baru a v uších pořád slyším rytmus písničky, kterou tam hráli, posílám ji i vám... na dobrou noc :)



Listening: Tim Berg - Seek bromance
Mood: dissapointed... again :(

2 komentáře:

  1. To mě mrzí, ale zase tento týden byl lepší než minulej. :)
    Já jsem to poslední 4dny vůbec nezvládala.:(

    OdpovědětVymazat
  2. Né, žádný zvracení :/. Ale máš pravdu, pokud se to takhle bude snižovat, tak je to ok :)
    Tyjo, sem ve druháku.. maturitu si vůbec neumim přdstavit :D Z jakých předmětů maturuješ?

    Veruška

    OdpovědětVymazat